piątek, 15 sierpnia 2014

3 simowe stylizacje i brak w TS4

Witam drugi raz dzisiaj!


Brakuje mi w TS4 w gotowych stylach, takiej opcji, żeby można było dodać swój gotowy styl. Byłoby to naprawdę świetną opcją (przynajmniej dla mnie). Mam nadzieję, że jak wyjdzie TS4 to dodadzą taką opcję.. Albo ktoś kto robi mody zrobi takie "coś". Ale, przejdźmy do sedna. Pograłam dzisiaj w demo (jak to brzmi...) TS4, i zrobiłam kilka (3) stroje, które chciałabym dodać do gotowych stylów. NIECH DODADZĄ TĄ OPCJĘ PLS.. 


No to zaczynamy c:


"Delikatne Kwiaty"





"Urocza sąsiadka" 




"Orientalna kobieta"



Najbardziej podoba mi się Delikatne Kwiaty *-* Uwielbiam stylizować simów *-* Modelką (xd) była moja simka Kasia c: Dziękuję za przeczytanie misie :3


~Nat~


I taka informacja do pytających. Tak, posiadam simpage, jednak odeszłam (diablica200) c: c: c: c: c:





1 komentarz: