czwartek, 21 sierpnia 2014

MOD MINECRAFT: Shape Shifter Mod


Witam ^_^



Dlaczego wczoraj nie było postu (i przed wczoraj, ale ciii) ? Byłam zajęta i nie miałam czasu na pisanie postów (ale, żeby aktualizować profil bloggera, czas był... cii.. ;3) Rozpoczynam nową serię z modyfikacjami do różnych gier c: typu. simsy, minecraft, don't starve i tak dalej :3 Dzisiaj przedstawię wam modyfikację do minecraft'a, którą nie dawno pobrałam i jest nawet fajna, możecie się pochwalić znajomym :D



Modyfikacja dodaje do naszej gry trzy różne patyki(jak ktoś chcę to magiczne patyki XD) Od lewej: Shape Shifting Bone, Shape Shifting Ability Bone, Orginal Shape Shifting Road. Może od razu opiszę jak te przedmioty się tworzy i jak działają. (zmieniłam specjalnie minecraft'a po Polsku,a modyfikacja po angielsku... )


Shape Shifting Bone .. 




Nie jest to kosztowny przedmiot. 4 kości ze szkieleta, 2 żelaza (jak macie szczęście to szybko znajdziecie), mięsko z zombie i glowstone (po polsku jasnopył..) z netherowej krainy :3

Dzięki temu patyczkowi, moemy stworzyć inne (fuck logic c:) 


Shape  Shifting ..



Do stworzenia tego patyka, potrzebujemy poprzedniego i to z blaze (netherowy potworek ^^) 

Dzięki temu przedmiotowi możemy używać sił, które ma mieć mob w którego się zamieniamy.


Orginal Shape Shifting Road ..





To już jest bardzo kosztowny przedmiot. 6 diamentów, które bardzo trudno znaleźć (no chyba, że jesteście szczęściarzami, ja mam 3 miesiące jeden świat i znalazłam 3 diamenty..), 2 złota, to już łatwiej znaleźć, i tego pierwszego patyka.

Dzięki temu przedmiotowi, możemy zmienić się w dowolnego mob'ka z mc. np. creeper'a, krowę, kurczaka (<3), owce, enderman'a i inne.


Nie będę opisywać wszystkich.. bo to by dużo zajęło..


Więc.. papa :3


~Natasha <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz