środa, 3 września 2014

POWRÓT i CHUJOWY oRIGIN C:

Witam :33


Przepraszam, że ponad tydzień nie było postów, ale wiecie szkoła i te inne sprawy... 


No, ale cóż. Postanowiłam napisać wielki HEJT na EA;)

Wczoraj o godzinie 22:00 przyszedł do mnie email od empika ucieszona byłam ogromnie. Bo, simsy zostały dostarczone do sklepu. Dzisiaj po szkole tata mi dał przesyłkę. Od razu zasiadłam do komputera i zainstalowałam i co. Chciałam włączyć... i... I GÓWNO. c: Nie mogę zagrać przed premierą dziękuję, tym idiotom za stworzenie Origin'a. Jak go nie było dało się grać w gry przed premierą jak je dostaliśmy, a teraz czekaj do jutra, bo tak. Chujostwo i tyle. Jak mi sprzedali to przecież powinnam mogła grać, a tu nie c: Od początku nienawidziłam tego ciulowego origin'a. A tak byłam napalona. No.. Dziękuję bardzo za zniszczenie mi mojej pięknej radości, która bywa tak rzadko..Eh.. :c To nie fer. Bo, nie którym osobom dali dostęp do gry.. Wcześniej do dema... To jest nie sprawiedliwe..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz